2016. október 30., vasárnap

Főbűnök Book Tag

Petus hívott ki molyon erre a tagre, amit ezúton is köszönök neki. :)

Kapzsiság– Melyik a legolcsóbb könyved? Melyik a legdrágább?
Sajnos erre  a kérdésre most nem tudok konkrét könyvcímekkel válaszolni, a legolcsóbbak biztosan azok, amiket a könyvtár leárazásán 100 forintért zsákmányoltam. A legdrágábbra végképp nem tudok mit mondani, nem emlékszem egy könyvre sem, ami olyan hihetetlenül drága lett volna.

Harag – Melyik íróval állsz utálom/szeretem viszonyban?
Nem is tudom, talán Cassandra Clare. A Végzet Ereklyéi sorozat első három részét és a Pokoli szerkezetek trilógiát nagyon szerettem, de a többi könyve néhol már nevetséges volt és úgy éreztem, hogy csak azért írta meg őket Clare, mert még több bőrt akart lehúzni a sorozatról. 

Falánkság– Melyik könyvet faltad örömmel úja és újra minden megbánás nélkül?
Nem tudom eleget hangoztatni, hogy mennyire szeretem az Üvöltő szeleket Emily Brontëtól és hányszor újraolvastam. Számomra ez az a könyv, amit nem tudok megunni.

Lustaság – Melyik az a könyv, amelyiket elhanyagoltad lustaságból kifolyólag? 
Nem tudok ilyet mondani, általában akkor hanyagolok el könyveket, ha valami okból kifolyólag nincs időm olvasni.

Büszkeség – Melyik az a könyv, amiről beszélni szoktál, ha nagyon intellektuális olvasónak akarsz tűnni?
Inkább úgy fogalmaznék, hogy ha valaki olvasatlannak néz, akkor annak az illetőnek előszeretettel dörgölöm az orra alá, hogy én bizony végigolvastam Tolsztojtól a Háború és békét :)

Bujaság – Mely tulajdonságokat találod legvonzóbbnak egy férfi/női karakterben? 
Hmm, nem is tudom, általában az szokott megragadni, ha az adott szereplő intelligens és a személyiségében van valami különleges. Nem is tudom megmondani, mi a közös kedvenc szereplőimben, de elsősorban amiatt szoktam egy-egy szereplőt ,megkedvelni, ha az esze is a helyén van.

Irigység – Mely könyveket szeretnéd a leginkább megkapni ajándékba? 
Hűha, jelenleg a legjobban vágyott könyvek listáján szerepel A Sárga Téglás háború Danielle Paige-től, Anita Diamanttól A vörös sátor és Böszörményi Gyulától az Ármány és kézfogó, ami sajnos még nem jelent meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése